طراحی باغ پردیس روستای رحیم آباد رودسر

طراحی باغ پردیس روستای رحیم آباد رودسر

 

طراحی باغ پردیس روستای رحیم آباد رودسر

طرح محوطه سازی باغ پردیس یک پروژه طراحی شهری با تمرکز بر طرح گردشگری تحت مالکیت خصوصی بود که مراحل طراحی فاز صفرطراحی فاز یک و تدوین طرح توجیهی آن انجام شد. در ابتدا پهنه بندی زمین و تدوین برنامه فیزیکی آن آماده گردید و پس از آن فرایند طراحی آغاز گردید.

طرح شامل پهنه اقامتی این سوییت ها به صورت پیش ساخته در دو تیپ پیشنهادی به صورت پیش ساخته و سازگار با محیط زیست بود و به علت بوجه به کاربری زمین در طرح هادی روستایی رحیم آباد بارگذاری سنگین در این پهنه صورت نگرفت.

 

 طراحی معماری رستوران اصلی سایت که با قابلیت کاربری پذیرایی به صورت رستورانی دو طبقه به همراه پذیرایی در محیط مناسب برگزاری مراسم ها و مهمانی های دوستانه بود. و جدا از آن قابلیت سرویس و پذیرایی از بخش اقامتی را دارا بود. معماری رستوران بر اساس الگوی معماری خانه های تلار دار گیلان طراحی گردید. ساختمان پشتیبان به ساختمان اصلی رستوران متصل گردید. برای قسمت پذیرایی علاوه بر فضای داخلی رستوران، تلار در طبقه بالا و محوطه پیش بینی گردید. طرح های محوطه سازی خلاقانه و با هدف خلق فضایی خاطره انگیز ارائه شد.

طراحی معبر خودرو در ضلع شرقی سایت با در نظر گرفتن عرض ۴ متری برای معبر وامکان دسترسی خودرو ها به سوییت های اقامتی و پیش بینی پارک خودرو در محوطه جلو هر سوییت انجام شد. و معبر اصلی خودرو به صورت هدایت شده  با الگوی تونل سبز و رواق های پوشیده از پیچک رونده طراحی گردید.

به طور کلی این پروژه در قالب یک طرح گردشگری و تفریحی طراحی گردید.

 

طراحی باغ پردیس روستای رحیم آباد رودسر

طراحی باغ پردیس روستای رحیم آباد رودسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا