نمایشگاه گردشگری در ایستگاه شانزدهم

نمایشگاه گردشگری

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تاریخ ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. نمایشگاهی متفاوت و در راستای توسعه فرهنگ و زیرساخت های گردشگری شهری و مناطق مختلف ایران که این بار شانزدهمین دوره خود را فارغ از محدودیت های کرونایی تجربه خواهد کرد.

نمایشگاه‌ها همواره یکی از ابزارهای کارآمد و مطلوب در زمینه بازاریابی در جهت توسعه صنعت گردشگری به شمار می‌رود و به عنوان نقطه کانونی برای به هم رسانی عرضه کنندگان و مصرف کنندگان کالا و خدمات، از نقش به سزایی در معرفی چهره به چهره نوآوری‌ها و خلاقیت های عرصه‌های مختلف برخوردار می‌باشد.

بر همین اساس معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی برگزاری نمایشگاه جامع و کاملی با عنوان “شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته” را در دستور کار خود قرار داده و آن را در تقویم رویدادهای سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسانده است.

این رویداد هر ساله با هدف تجمیع ظرفیت های موثر صنعت گردشگری و به منظور استفاده بهینه از منابع موجود و همچنین ایجاد زمینه های لازم جهت حضور فعال بخش خصوصی به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان توسعه این صنعت برگزار می گردد.

با توجه به بررسی و کارشناسی آسیب های ناشی از پاندمی ویروس کووید ۱۹ در سراسر دنیا و تاثیر مستقیم آن بر ایجاد رکود در صنعت گردشگری ، در نظر است ” شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری صنایع وابسته” را از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور کلیه فعالان این صنعت، مطابق با استانداردهای روز دنیا و پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا برگزار نماید.

در این رویداد( نمایشگاه گردشگری ) گروه های کالایی متعددی با رویکردها و اهداف متفاوت حضور خواهند داشت که هتل ها و دهکده های توریستی، خدمات گردشگری الکترونیک،گردشگری ورزشی، موسسات بیمه، شرکت های سرمایه گذاری در حوزه پروژه های شهری و توریستی و گردشگری سلامت از جمله مهمترین رویکردهای این رویداد هستند.

در این نمایشگاه گردشگری که استان های مختلف ایران با برپایی غرفه هایی مطابق با فرهنگ و آداب و رسوم خود در آن حضوری موثر دارند، استان هرمزگان نیز با ارائه توانمندی ها و ارائه راهکارهای متنوع جذب گردشگر و نیز ارائه برنامه های مدون در مسیر جذب سرمایه برای رشد و توسعه ظرفیت های این استان حضوری پررنگ خواهد داشت.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و توسط معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی برگزار می شود و محصولاتی در حوزه‌های مختلف «انواع تجهیزات سفر نظیر وسایل کمپینگ، چمدان، باربند، چادر، تجهیزات روشنایی، کاروان و یدک‌کش»، «انواع خودروهای مسافربر (اتوبوس، میدل باس، ون)»، «انواع خدمات گردشگری الکترونیکی»، «هتل‌ها و دهکده‌های توریستی»، «صنایع دستی و هنری» و «آژانس‌ها و شرکت‌های خدمات مسافرتی» در آن به نمایش درمی‌آید.

همچنین در این نمایشگاه، عرصه‌های دیگری همچون «خطوط هوایی، دریایی، زمینی و ریلی»، «پایانه‌های مسافربری»، «گردشگری سلامت»، «گردشگری ورزشی»، «گردشگری زیارتی»، «اکوتوریسم و طبیعت گردی»، «شرکت‌های سرمایه‌گذاری»، «بانک‌ها و بیمه‌ها»، «بانکداری الکترونیکی، «رزواسیون آنلاین»، «سازمان‌های سیاحتی و گردشگری»، «اتحادیه‌ها و انجمن‌ها»، «آموزشگاه‌های مرتبط و دانشگاه ها»، «مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه گردشگری»، «نشریات تخصصی»، «موزه‌ها و کاخ موزه‌ها»، «رستوران‌ها و قهوه خانه‌های سنتی»، «گروه‌های نمایش‌های آئینی سنتی و گروه‌های موسیقی محلی»، «سازمان‌ها و موسسات مرتبط با حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی» و «سایر صنایع و خدمات وابسته» نیز دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت

نمایشگاه در یک نگاه

عنوان نمایشگاه: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی

تاریخ برگزاری: ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه سال ۱۴۰۱

ساعت بازدید: ۹ الی ۱۷ 

محل برگزاری نمایشگاه: محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران

وب سایت نمایشگاه: www.irantourismshow.com

پست الکترونیک: info@irantourismshow.com

بیشتر بخوانیم
نمایشگاه شهر هوشمند فرصتی برای تحولات دیجیتال در حوزه مدیریت شهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا